Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κάνοντας κλικ στο κουμπί «ΕΔΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ» Μπορείτε να αφήσετε το σχόλιο σας η τις παρατηρήσεις σας..!

FB Profile

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ



Στίχος: Kostaš Outopios Tampouras

Θα ‘θελα να 'μουν, θεός έστω για λίγο
Να μπω στο δάσος να χορέψω με τους λύκους.
Να βαφτιστώ στης στύγας τα νερά
Με το αθάνατο νερό που ναι για λίγους.

Κι όταν το πιω και μέσα μου ποτίσει 

Να μετρηθώ στα ίσια με το χρόνο.
Τότε εκείνος την πλάτη θα γυρίσει
Και θα μ αφήσει μοναχό σ αυτό το δρόμο.

Χωρίς κανόνες θα ναι η μέρα μου κι νύχτα
Και το φεγγάρι θα ζεσταίνει τα νερά.
Ο ήλιος θα φωτίζει  στο σκοτάδι
Και  το σώμα μου δεν θα χει  πια φθορά.

 

Να ήμουνα λέει βασιλιάς στην Βαβυλώνα
Να έκτιζα κήπους για μια αγάπη αληθινή.
Να μη νυχτώσει εκεί, πότε στον  ελαιώνα
Και δοκιμάσω ένα ψεύτικο φιλί.

Ήθελα να ‘μουν θεός για μία μέρα
Και να δικάσω κάθε αλάθητο γιατί.
Για  να δαμάσω την βροχή και τον αέρα
Ψυχοστασία σε μια αθάνατη ψυχή.

Χωρίς κανόνες θα ναι η μέρα μου κι νύχτα
Και το φεγγάρι θα ζεσταίνει τα νερά.
Ο ήλιος θα φωτίζει  στο σκοτάδι
Και  το σώμα μου δεν θα χει  πια φθορά.



Σχετικά με τον Συγγραφέα
Ο Kostas Outopios Tampouras είναι Blogger από την Θεσσαλονίκη και ασχολείται με αυτό από χόμπι. Περισσότερες πληροφορίες στο Facebook "Kostas Outopios Tampouras"

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

001

002

Recommended Post Slide Out For Blogger

ΣΤΕΙΛΤΕ e-mail

ΣΤΕΙΛΤΕ e-mail
outopios@yahoo.com

Online:

Copyright 2010 BLOG CAFE. All rights reserved.

rss digg delicious facebook